.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار رادان این افراد را منافق معرفی کرد
فرمانده انتظامی کشور گفت: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.
سردار رادان این افراد را منافق معرفی کرد

به گزارش شمال نیوز، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور درباره اهمیت وحدت ارتش و سپاه گفت: وحدت ارتش و سپاه ناشی از دوران انقلاب و دفاع مقدس که خون آن‌ها در یکدیگر آمیخته شده و هیچ‌وقت گسستنی و شکستنی نیست.

 

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.

 

۲۹ فروردین هر ساله روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت‌ماه نیز سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این دو نهاد نظامی پس از تشکیل همواره با یکدیگر در تعامل و همکاری بوده که یکی از نمودهای بارز آن دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مشترک است.

 

همچنین، فرماندهان ارتش و سپاه طی سال‌های گذشته همواره سعی در ارتقای وحدت خود تلاش کرده و همواره پیروی شعار «ارتش و سپاهی یک لشکر الهی» هستند. اما، دشمنان با وجود این وحدت سعی دارند تا میان ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.179 seconds.